28 Ara 2010

Kimse konuşmadı - hepimiz sadece.. İç Çektik.

27 Kasım

Lanet olsun. Kafamın içinde Keisha adlı kepaze hatun hala çalıp duruyor.  Sabah 7ye 3 kala eve geldim.  Pınar – ah benim mükemmel insanım – kendini kanepeye atmış, bir kolu kanepede bir kolu yerde uyuyakalmış.  Sehpanın üstünde duran 1/8i dolu şarap şişesi de, mekandaki hızını evde de kesmemiş olduğunun göstergesi. Ayakta duramıyorum. Ellerim titriyor. Bir his var. Tanımlayamıyorum. Nedir bilmiyorum.  Ama iyi bir tarafı olduğu kesin. Ya da en azından bir tarafı beni iyi hissettiriyor. zaten üstümdeki HakanYıldırım  saten beyaz mini elbise, uzun deri çizme (Giuseppe Zanotti) ve Balmain ceket’le ne kadar kötü hissedebilirim ki?





26 Kasım akşamından bahsediyorum.  Pınar geldi. Sıkılmış İstanbulda. Bir de benim ayrılma sonrası nasıl eğlenceli bir insan haline geldiğimi en iyi bilenlerden. Bu fırsatı kaçıramazdı.  (Ben kendine ait kısıtlı zamanlarda üzüleceği varsa üzülenlerdenim. Geri kalan zamanımı bu ayrılık durumunun avantajlarını max. da kullanmaya harcıyorum.)  Mesela Atıl sonrası düşünecek çok fazla şeyim yok. Çünkü bu sefer bir Meryem kadar günahsızım. Düşünün ki Fransız ateşi Piérre bile Atıla sadakatimi gölgeleyemedi.  (ah gecenin bi yarısı beni eve bıraktığı hikayeyi anlatmadım değil mi, neyse o da sizin hayal ürünlerinize kalsın) Özet şu: Sıkıldı demek ki, ayrıldı. E bunun ertesinde oturup yas tutmak kısa zamanlı planlarım dahilinde değil. Üstelik bu  terkedilmiş çaresiz kadın modelinin ne kadar seksi olabileceğinin farkında mısınız? Veya işinizi ne kadar kolaylaştıracağının.  Yeni kalbi kırılmış hatunun  erkeklerce en kolay av olarak düşünüldüğü bir gerçektir.  Ve emin olun, Lola bu durumdan sonuna kadar faydalanacaktır. Şimdi bir analiz yapacak olursak, günahsız meryem ne yapardı gördük.. Şu andan itibaren hareketlerime yön verecek soru şu: “ Meryem ne yapmazdı?”





Akşam 8de hazırlanıp çıkıyoruz Pınarla. Zümrüt yeşili bir kolye ve yüzükle tamamlıyorum kıyafeti. Armani Code ise gizli silahım. Taksi çağırıp downtowna iniyoruz. Önce enfes bir akşam yemeği yiyoruz İtalyan restaurantında.  Yemekten sonra da soruyoruz: Meryem ne yapmazdı? – Mesela kesinlikle bu elit ortamın tuvaletinde bir illegal madde kullanmazdı.  Kafamı uçuracak kadar değil ama, sadece daha güzel olabilmek için. (iç ses:  Kendimi kaybedip orda burda kusacağımı sanıyorsanız, büyük bir yanılgı içindesiniz. Paşa dedemden aldığım eğitim buna izin vermez zira.  Köprüaltı balicilerinin Uptown sürümüyüm.) Hesabı ödeyip eğlenceye devam diyoruz. ( Ege Çubukçu'dan geliyor: – Eğlenceye devam kıyak parçalar ve kıyak ortam)
     İstanbul dedikoduları, bilmemkimin patlayan silikonu, bilmemne beyin aldatan karısı, frengi olan ünlü playboy, kimin selülitli fotoları çıkmış kim kime yazmış da avucunu yalamış – bunlar da ekstralar. Yol boyu sadece İstanbuldan bahsediyoruz - ÖZLEMİŞİM! Neyse, ışıklı sokaklarda yürüdükten sonra mekana giriyoruz. Şirketin partisi var bu gece, son zamandaki harika performansımızı kutluyoruz: 
Popülasyon:  İngiliz işadamları ve hot ofis çalışanları 
Ortam gideri: 87%.
İçki tercihi: Long island ice tea.
Şarkı: Tiga – You gonna want me
(Ayrıca belirtirim, tango benim yaşam stilim.)
ve Soru: Artık biliyorsunuz.......................... (dinle: hot chips - ready for the floor)




Boşlukları doldurduktan sonra evdeyim nihayet. Dediğim gibi ellerim ayaklarım titriyor. Muhtemelen vucüdumdan atılamamış maddelerin yan etkisi.  Bir sigara yakıp çivi çiviyi söksün hesabı yapıyorum. Odama geçiyorum. Çizmelerimi çıkarıyorum, pencereyi sonuna kadar açıyorum eksilerdeki soğuğa aldırmadan. Yatağın tam ortasına oturuyorum. Ve tanımsız hissimin bir parçası daha çıkıyor ortaya: 2 gündür ilk kez sinirleniyorum – ATIL – SENİ LANET OLASI PİÇ KURUSU! 

Sigaramı bitirirken telefonum çalıyor. Zafer gülümsememle uzuuun uzun çalışını seyrediyorum. Kötü bir insan değilim, gerçekten, sadece zevkini çıkarıyorum. (e hakettim de ama??) 
Ve açıp en masum sesimle konuşuyorum: “Efendim şeker?”

  

Cuma geceeriniz hep hayrolsun şekerler.
xoxo.

4 kisi tepkisini koymus.:

Adsız dedi ki...

lola 8
tema 8
music 8
vay canınaaa
işte bi bütünü sağlamış detay ve lolanın günü ;)

vernonsullivan dedi ki...

armani code mu dedi biri =)
bu arada cemiyette ğişiyorum candır ya :D

xLarge dedi ki...

meryem ne yapmazdı? tehlikeli bi soru bu.
2.etabı da gördüğümüze göre; 3.etap ya geri dönüş yada kafaya göre yeni bir başlangıç olurdu. Bakalım biz hangisini okuycaz?

Lola dedi ki...

Cemiyette pişiyorum hakkı yenmiş güzide bir topluluk bence :)

Puanlama için teşekkür ederim mösyö, müzik konusunda sizi tatmin edebilmek heyecanlandırdı beni .)

3. etap..hmmm. yakında pek yakında diyelim !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...