29 Eki 2012

Doğa, boşluklardan nefret eder.


Ummadik tas bas yarar mi?
Hicbirsey gorundugu gibi olmayabilir mi?
Hersey iluzyondan ibaret olabilir mi?
Sorgulamak sorgulanmali midir?
Felsefe yalnizca kelime oyunlarindan mi ibarettir? Bir yere varir mi?
Kabartma tozu pastayi ne kadar kabartir?* (Bu soru daha once de sorulmus cevap alinamamistir)
Daha fazla sacmalanabilir mi?

Hayir…

Dogrudan konuya giriyorum:

Istanbuldayim. Neredeyse 2 aydir ugramadigim evime geldigimden beri son-suz huzur doluyum. Gereksiz bir mutluluk; gereksiz aptal trip-moralsiz havalardan uzak; kafanin icinde bos ve mutlu bir obek hucre.  Bu halin sifati olsa olsa “huzur” olur.

Geldigimden beri durmaksizin iciyorum, bunyemdeki alkol seviyesini asla dusurmuyorum. Bunyemin de buna itirazi yok (Simdilik) Cilginlar gibi spor yapiyorum. Sonrasinda acik havada mukemmel bir kahvalti. Devaminda alkole basliyorum ve ortalama olarak gece 4e kadar devam ediyorum.  (Standart gunumu tarif ettim; simdi dagilabiliriz. )


Bir Cuma aksami da evde sarabimla bagira cagira arctic monkeys soylerken Pinar aradi. (Bahsetmistim sanirim; kendisi Cenk’le gectigimiz Agustos’ta evlendi; abartisiz konusuyorum gordugum en mukemmel gelin+lik olabilir) Cenk Italyada su sira.  Pinarcim da aksam yeni is tayfasiyla bir drink aliyor* olacakmis. Gerisini tahmin edersiniz:  Deriye ve Armani Code’a burunerek onlara katiliyorum. Hafif izbe ama secilmis mekanda buluyorum eglenceli bunyeleri. Yine abartisiz konusuyorum: su 27 yillik hayatimda gordugum ve sanirim gorebilecegim en yakisikli adamla tanisiyorum.  Sadece yakisiklilik yetmez konusunu defalarca konustuk sanirim; ama cekici – seksi – ve bir de ustune durusu olanini gormek bulmak zor.  Masada (nasil bir tesaduftur ki – Pinarin oyunu da olabilir tabi ) karsisina oturuyorum.  Bir adami izlemekten hic bu kadar keyif almamistim. (Sadece izlemekle kalmam bilirsiniz siz) Aralari hizla gecersek; iyi muzik + iyi sohbet + alkol + acik hava + sigaranin da etkisiyle eve tabi ki yalniz gitmiyorum. 

Bahsettigim gibi B.’de goruntude ve teoride hersey mukemmel… Ama yuce tanrim her seyi bir arada vermiyor; mutlaka bir eksiklik oluyor galiba (Ic ses: Boyle zamanlarda inancli biri oluyorum, evet). Ben ne yazik ki, eksik noktayi gecenin sonunda fark eden o en sanssiz gruba dahil oldum. (bkz.  Buyuk hissettim, kutuma guvendim ama yanildim)

Sansli kalin. Xoxo .)




5 kisi tepkisini koymus.:

truva dedi ki...

"Büyük hissettim, kutuma güvendim ama yanıldım."
Sonu böyle olmamalıydı diyerekten yazının sonunu iyi bitirmişsin .
:)

Loveme2times dedi ki...

sır dolu :)
-max-

Lola dedi ki...

kisa yorumlariniza alismak zor olucak max. .)

@truva: ben isterim ki herseyin sonu iyi guzel bitsin; ama olmuyor bazen .)

Adsız dedi ki...

hadi tekrar yazmaya başla

Adsız dedi ki...

hadi tekrar yaz. foto at. bir şeyler yap.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...