11 Ara 2010

Anlarım ben. Ben burada saksı mıyım? - BEN SAKSI DEĞİLİM!



Uyuyamamayı sorun etmem. Her defasında statüsünü “insomnia” diye güncelleyen tiplerden de değilim. (iç ses: tek gecelik insomniac’lardan ciddi bir şekilde irite oluyorum) Ah bu da bir film sonrası çıkan furyalardandı değil mi? Jeux d’enfants sonrası herkesin bir anda fransızca aşığı olması gibi. Ya da buzda fevkalade(?) show yapan İlhan Mansız’ı gören yeni ergen neslin 76%sının aynı anda buz pateni dersi almaya başlaması. Veya a Beautiful Mind sonrası bir anda şizofren olduğunu iddia eden ilginç düşünce yapıları. Bu her defasında beni hasta ediyor. Sorun şu: Özentiye bir derece tolere edebilirim, lakin özendiğini itiraf edemeyeni hiç sevmem. İşte bu yüzden bazılarını dinlerken tahammülsüzüm, çünkü şuna adım gibi eminim ki biryerlerden yedirildiklerini kusuyorlar.

24 Kasım – Saat: 04:12

Atıl az önce beni eve bıraktı ve gitti. BU: beklenmedik bir gelişme. Bugün hiçbir işim olmadığı için beraberizdir diye düşünmüştüm. Ki o da bunu önermişti dün saat 16:32’de aradığında. Ama gitti. Saat 23.03’tü dışarı çıktığımızda. Ali konusunu tamamen kapatmış görünüyordu. (Aslında bunu hiç sorun etmediğine adım gibi eminim) Aptal bir kareoke bara gidip zaten dumanlanmış kafamızı biraz da viskiyle destekledikten sonra çoktan galeyana hazır seyirciyle kendimizi Rockstar ilan edip daha anlamlı* bir mekana geçmeye karar verdik. Zaten üstümdeki McQueen Blazer, Derimod skinny pantolon ve Lanvin ayakkabılar daha cok alkisi hakediyordu. ( ve elbette yüzük- zumrut - Dior)  Atıl da Fred Perry T-shirt+Ceket+Cheap Monday jeans’iyle 10 üzerinden 8 bile alabilirdi. Neyse. Güzel müzik ve kaliteli scotch bulabileceğin mekanlar Londra’da o kadar da az değil. Albannach‘ a geçiyoruz Atıl’ın birkaç arkadaşıyla beraber. Anne, Daniel, Berk ve Fransız Ateşi: Piérre. Eğlence seviyesi yüksek insanları seviyorum ve bu gece de eğlenceli sıfatına layıklardan biri – Neredeyse Atıl’la tanıştığımız o gece kadar. (iç ses: biraz monotonlaşma sinyali içeren ilişkisel durumun yeniden ve kaliteli doğuşu diyebiliriz.) Hem hava hem de bir sigara için mola verdiğimde Atıl da geliyor birkac dakika sonra Tanımlayamadığım bir gariplik var bu gece onda. O belli etmiyor aslında ama hissedebiliyorum - hatta koklayabiliyorum. (iç ses: merak yok, o ‘ruh ikizi – bir bakışından anlama’ muhabbeti değil bu:)  Ben de belli etmiyorum bisey. İstese söyler sonuçta. (İnsanların birbirini aşırı anlama çabaları çok komik, yüzeysel görüntü herşeyi anlatıyor zaten)



Konuşmuyoruz. Sigaramı paylaşıyoruz sadece. Sonra, soğuk havaya tam alışmışken - bir anda sarılıyor. (Tamam. İşte buna anlam veremiyorum, bu şehvet/istek içeren veya cevap bekleyen bir sarılma değil  zira – sadece sarılma.) Ben de elimdeki sigarayı atıp kolumu boynuna doluyorum ve hafifçe saçlarından öpüyorum. (Hahah anne-çocuk fantezisi gibi oldu diy mi – ama üzgünüm Freud, bu gece de tutmadı) Kafasını omzuma gömüyor, bir süre.. öyle kalıyor (iç ses: Üşüdüm, biraz da titredim- ve hissizim. Bir an ağladığını düşünüp dehşete kapıldım -  dikkate aldığım insanlar ağlayınca topuklarımı popoma vura vura koşup kaçma isteği uyanıyor bende. ) Sonra kafasını kaldırdığında ve o çarpık gülümsemesiyle öpmek için yüzüme yaklaştığında hissiz ve endişesiz kalmakta haklı olduğumu anlıyorum. Atıl aynı Atıl. (iç ses: ya da bu geceyi desteksiz düşüncelerimle zorlamama niyeti de olabilir bu önermem)
Evet- Öpmek için eğiliyor, sonra (yine bir anda) çalmadığına emin olduğum telefonu çalmış gibi kendini geri çekerek telefona cevap veriyor. Sonrası yine güzel gecenin. Bu garipliği saymazsak 88% eğlendim. Ve dediğim gibi eve bırakıldım. Yan dairedeki yaşlı kadının tıkırtılarını duyuyorum eve girerken– saat 3ü 34 geçmesine rağmen ayakta. Bir de papağan’ı var. Konuşmuyor. Adı da Teddy. Ama sadece Teddy değil. Teddy Flitz Spicy Dollface. (ozetle) Bu kadarı fazla. Kesinlikle.

mod: http://www.youtube.com/watch?v=gGdGFtwCNBE

13 kisi tepkisini koymus.:

xLarge dedi ki...

Bir de "kadınları anlamak zordur, hatta uğraşma anlayamazsın" derler.
Atıl'ını anlamak daha da zor gibi sanki...
(Dış ses; bu kelime doğrulama da iyice sapıttı, 3 bilinmeyenli denklem yazdıracak yakında...)

Lola dedi ki...

Öncelikle Atılın* ibaresini takdir etmediğimi belirtmek isterim monsieur. Hoş değil :) Sonrası da dediğim gibi, herşey göründüğü gibi aslında. Öküz altında buzağı aramamak lazım .)

vernonsullivan dedi ki...

yaf anlamadan yaşasak olmaz mı ki?
bu arada özenti ile ilgili kısma aynen katılmaktayım efenim.
saygılar...

Lola dedi ki...

anlıyoruz da farketmioruz. bundan bütün çelişki bence .) ama haklısın free olalım pentimizi gösterelim o zaman!

vernonsullivan dedi ki...

ha bak o da doğru :)
hemen kendime penti almalıyım!!

Lola dedi ki...

Birgün herkesin pentisi olucak. Gerçekten.

xLarge dedi ki...

Atıl Bey diyelim, Kontesi'i kızdırmayalım. Bi kesme kullandık yanlış anlaşılmasın dedik, yine de yanlış anlaşıldıysak özür dileyelim, dargınlığa sebep olmayalım.
Ama anlamadığımız "sahiplenme" anlamına da kızılmış olması ihtimali midir? Onun için de tereddütümüzü belirtelim...

Lola dedi ki...

Sahiplenme anlamı. hiç beğenmedim.:)

xLarge dedi ki...

keşke loto falan oynasaymışım :)

Adsız dedi ki...

Yorum Sahıbı Max :::
@ öncelıkle blogun en baba bulusu ; LOLITTER
@ Yapılan oylamalar accaıp gerılerdeeee,mısal suankınde en seksı sunucuya ayse teyzeyı gosterdım ,halıyle gercegı yansıtmıo cunku kastırıcı bı secenek karmasası var.
@ bu yazı ıcın 5 verıorum.henuz oylamadıklarımıda en kısa surede puanlıycam.
@ blog/sayfa duzenı gıttıkce duzelıo suankı notum 7,resımler guzel 8,parca secımlrı kotu 5,tema 7,arkadaslarıyla ılıskılerı 6,realıte 6,lola 7
;D

Lola dedi ki...

parça seçimlerime 5 vermen beni üzüyor. Zira bu konuda gerçekten iyiyim. kader .:)
Ayrıca Atıl içeren postları sevmediğini görüyorum - yakında biter belki belli mi olur (bu da spoiler alert)

Adsız dedi ki...

Ahhh yoooo der MaX yalnış anlaşıldığını düşünerek.benim kişilerle veya isimlerle bi problemim yokki,sadece onların beceriksizliklerini bıraz servantes buluyorum,senın kapalı ve gösterılmekten cekınılen duyguların asıl onemlı olan ama hep bır bıp sesıyle gizlenıyorlar dıye yazısını tamamlayıp sıgarasındakı ölüm melegiyle tekrar tekrar nefesını paylastı MaX.

Lola dedi ki...

ahah aynen yoo ben de kişi değil kişiyi anlatımımla ilgili problem olduğunu düşündüm. güzel yorum için teşekkür etti lola.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...