21 Oca 2011

Honey, we need to talk.


Bazen sadece şunu söylüyorum: "Şunu buraya getirin!"


Corneliani

Ben Brian - yapcak bişey yok.

Canali - gray

Canali - purple

Corneliani - again.

Ve tabii ki Jude Law - Dior Homme
Tabii ki Gucci.

Etro - kahverengi de sevmem aslında.



Gucci vs Gucci.

Henry Cavill - Emin olun bacakları bu hatundan daha seksi.

Bişey demiyorum - fuck forever.

z zegna

Viktor & Rolf - Kırmızı mı? Nasıl  yani.
E hadi günaydın .)


Bunlar da şarkı: (Hem de 2 tane)







3 kisi tepkisini koymus.:

xLarge dedi ki...

ben sırtta kaldım, henüz bacağa inebilmiş değilim. ööle kaldım.
başka da tepki şey edemiyom şimdi bi durun...

Adsız dedi ki...

tatlı dilin delikten çıkaracak bir yılan bulamayarak naif aramalarını o bölgede yoğunlaştırması yada orta dünyanın orta yerindeki hüküm dağının eteklerinde kırsal bir oyun,işte bütün mesele bu.

Adsız dedi ki...

ops.unuttum yine ;
yukarıdaki yorum sahibi -MaX-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...