22 Eki 2010

ve tanri agzima sicti.

'Kisinin agzina sicmak' deyimi kesinlikle cok iyi dusunulmus ve tam olarak tasi gedigine oturtmus bence. "Falanca agzima sicti".. Sadece cumleyi kurarken bile agzini acip tukurmek geliyor insanin icinden, sanki icerde b.k varmis gibi. Garip. Simdi sok aciklamayi yapiyorum: "Tanri agzima sicti"

Evet evet. 100% inanarak soyluyorum bunu. Tanri, veya kozmik gucler, veya ne biliyim (neye inaniyorsaniz, veya inanmiyorsaniz o iste) agzima sicmaya karar verdi ve bu planini agir agir, yavas yavas, keyfini cikara cikara yurutuyo. Oyle aman tanrim niye hersey benim basima geliyor* tiplerinden degilim aslinda. Hatta cok sansli oldugumu dusunuyorum cogu konuda. Ama bazi seyler "shit!' etkisi yaratiyomus insanda. Gelelim Tanrinin agzima sicmasina. Hersey Atil denen muhtesem yaratigin hayatima tekrar girmesiyle basladi. 'Yeniden dogdum dersin, seyyah olur gezersin bir baskadir benim memleketim' tadinda bir yeniden dogus yasadim. Cok mutluydum, huzurlu degil belki ama kafam rahatti. Farkli, zamansiz, alistirmasiz, dogrudan ve nettik. Eskiyle kiyaslama yok, yapilanlari revize etme yok, neyse ne varsa onunla yasioruz. Ve ben hayatimdan gayet memnunum. Gez. toz, ye. sevis. unut...vs vs. Neyse, Atil Londraya geri dondu birkac gun once. Ali de durumdan haberdar ve kendisinden beklenecegi gibi cok olgun karsiladi olayi. (arkamdan sayip sovmustur ama yuzume karsi hep olculudur- canim benim .) (ic ses: dunya barisi bana gore degil!) . Konumuz Ali degil neyse ki. Atil gittiginden beri boslukta bile hissetmedim, o kadar doldurmus hayatimi. Random sexe bile ihtiyac duymuorum (ki bu aslinda iyi bir gelisme degil) Gunde 3-4 saat uyuyorum, cildirmiscasina calisiyorum- ve en uretken donemlerimden birini yasiyorum. Ajansa 2 gunde 3 is bagladim (ic ses: mukkemmelim!) Ozetle, Atilsiz gunler, ise git-yarat-arkadaslarla ic toz-eve gel-calis-uret-yarat* tarzinda gidiyor. Derken derken derken...(iste tanri bu noktada agzima sicmaya basliyor) : Sali gecesi. Saat 4e geliyor. Ben tabii ki henuz uyumamisim. Kuuut diye bir ses geliyor sokaktan. Bir araba digerine giriyor. (ve burda girilen araba benimki oluyor) Usengeclik yapip arabayi kapaliya almamistim o gece. Ve aceminin teki koseyi dondukten sonra arabayi yola paralel hale getirmeyi akil edemiyor. Sinirleniyorum, ama servise gider hallederim diyerek kafami fazla takmamaya calisiyorum. Ama baya bagirip cagirip stres atiyorum sonrasinda. Tam bir sigara yakip kendime gelmeye calisirken, telefonum caliyor. Izmirden, kuzenim ariyor. "canim nasilsin, rahatsiz etmedim ya?" diyor sabahin 5'inde. (nezaketten bu ara nefret ediyorum-- diye icimden gecirerek cevap veriyorum) "Yoo canim, ne var ne yok?" diyorum. Ve, hatun biraz kem kum ettikten sonra annemin trafik kazasi gecirdigini ogreniyorum ve apar topar hazirlanip Izmire gidiyorum. Gittigimde annem yogun bakimda, ve "yapicak bisey yok" cumlesi hic bu kadar gercekci olmamisti o ana kadar. Aksama kadar saat basi yeni bir sigara paketi aliyorum. Neyseki tehlikeyi atlatiyor ve kendine geliyor Carsamba sabahi. Klasik annem iste. Ilk cumlesi: "nasil korktun amaaa?' oluyor. Tapilasi kadin! Sonrasinda yavas yavas normal hayata donerken, persembe sabahi lanet telefonum tekrar caliyor. Arayan Atil. Durumu Cenkten ogrenmis, konusup neselendirmeye calisiyor. Sonra da patlatiyor bombayi. Istanbuldayim, aksama da yanindayim diye. Seviniyorum. Cok seviniyorum. Ve evet, su anda persembe aksami. Ve ben dagilmis durumdayim. Cunku bu sefer yogun bakimda olan Atil. Evet evet- Turk Filmi'ne baglandi iyice di mi? Soylemedigim birsey vardi, ki o da Atil kanseri yenmis bi adam (di* mi demem gerekir acaba-- noolur demiyim. di*li gecmis zamani hic sevmiyorum.) Ve' su anda Istanbul'da, kan degerleri sifirlanmis durumda. Trombosit mi, her ne haltsa bi turlu yukseltmiyor kendini. Ve ben yakininda bile olamiyorum. Cunku bu gece annemi birakamiyorum Tek tesellim.Atil'la mesafelerin bosluk yaratmayacagi konusunda hemfikir olmamiz. Ben buradayken de duyuyordur heralde duyacagi varsa.

Bu kadar iste. Gercekten yapacak bisey yokmus bu iste. Bekliyorum. Umuyorum. Eger o yogun bakimdan cikmazsa gidip kendi ellerimle bogarim onu diyorum (ama cok sacma bi onerme olur bu) Ve bu yaziyi da burada kesiyorum.

Dinleyin: http://www.dailymotion.com/video/x9xsxi_mstrkrft-heartbreaker-ft-john-legen_music

3 kisi tepkisini koymus.:

Loveme2times dedi ki...

öncelikle şunu söyliyim linki izlemedim :D izlemek isitemiorumda heheheheh
artı , aramıza hoş geldin ;)
ağzına sıçmak ne kelime,işin tamamen boku çıkacak bundan emin ol,üstün başın kaka olacak...malum ; işler kötü gitmeye başladığında herşey ters gider...(salak ama gerçek mörfi kanunlarından)
konu ile ilgili bi film var ama sen fazla ilgilenmezsin die onu vermiorum sana.ne zamnki üstbaş kaka olucak beni bulursun.
neyse,fazla ruhaltı yapmamışsın bu sefer ama seni okumayı seviorum.o sebepledirki bu detayınada tam puan veriorum amaaaaa bunu yani puanlamamanın yüksek oluşu tamamıyle underground kelimelerine borçlusun :D
It is said some lives are linked across time
Connected by an ancient calling
That echoes through the ages
Destiny.....

Lola dedi ki...

filmi cok merak ettim bu bir.
beni okumayi tercih ettigin icin cok cok tesekkur ettim bu iki.
murphy makes me nervous-- bu da uc :)

linki dinle bence, yaklasik 1buvuk senedir dinliorum hala sikilmadim

Loveme2times dedi ki...

- birincisi filmimiz şu :
http://www.imdb.com/title/tt0397078/
-- ikincisi ;rica ederim konunun kahramanı sensin ;)
--- üçüncüsü ; ne yazıkki gerçekler deli olmamızı değiştirmiyor,deliliğimizi perçinliyor-ama sana katılıyorum-
---- linki kısa olarak dinledim bana hemen şunu hatırlattı ama favorini sevemediğimi itiraf etmeliyim,birde şunu hatırla :D
http://www.dailymotion.com/video/x9nf7m_take-that-babe_music

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...