11 Eki 2010

100% El Yapimi

Hani su herkesin agzinda sakiz olan How I Met Your Mother'in 'nothing good ever happens after 2 a.m.' var ya- oyle bi dunya yok! Benim en eglendigim zamanlar hep after 2 a.m.'dir- kucuklugumden beri (sexual bi cumle degil bu, lutfen.) Kucukken en sevdigim seydi gecenin bi yarisi Gulumsur Teyzenin (ewdeki  yardimci) homemade* kurabiyelerini yemek! Tanrim- nasil bir yetenektir o! starbucks cookie'yms, bilmemnerenin cupcake'iymis (son moda cupcake hayranligina da ayri bi blogumda deginicem-soz veriyorum cok eglenicez)  filan hikaye. Ne varsa ev yapiminda var.

Cuma'ya donuyorum. Cok cok cok eglendigim Cuma'ya. Simdi Ali'yle open relationship tadinda ( kime neye ve nereye acik oldugu tartisilir) , bana gore zaten aliskanlik baabinda olan iliskimizden ustumde hicbir sorumluluk kalmamis. Aksam 5 sulari. Ajanstan erken cikmisiz ve Pinarla bendeyiz. Sisli puslu havaya bakarak(ki ben cok severim) sigara kahve muhabbeti. Hadi diyorum. Pinar zaten dunden hazir. Ariyoruz herkesleri. Kiyafet onemli-  Paul Smith Jeans+Stefanel Blouse+siyah deri ceket ve tabii ki yuzuk- hem de 100% handmade. Atliyoruz arabaya, Mgmt cikiyor shuffle'dan- electric feel. Iyice bi kendime geliyorum. Bir gariplikler, hissedilen buyuklukler sonra dusunceler...vs hepsi ucup gidiyor. Hazirim yani. Giriyoruz mekana, herkesler gelmis zaten. Iceride bir ugultu, ama aradan duyabiliyorum-'everyday i love u less and less'. Bizimkiler el salliyor, Elif-Dila-Cenk-Atil-Mert-ve farkli birileri. Oturuyorum. Dans filan degil sadece icki istiyorum. Cok hizli gidiyorum ama muhabbet de benle ayni hizda. Atil yeni yeni taniyorum, Cenk'in Londradan yeni gelen arkadasi. Uzun uzun konusuyoruz ama oyle milletten ayri degil. En sevdigim sey - gruptan izole olup kendi muhabbetini cevirene uyuz oluruum. Neyse oyle boyle saat 2bucuk oluyor. Pinarla Cenk zaten artik farkli boyutta, sizan ucan dans edenler grupta.. Atil sigaraya cikalim diyor, gidiyoruz. Sonra yuzugumden konu aciliyor-100% handmade diyorum. Benim de 100% el yapimi bi evim var diyor. inanmiyorum. E hadi o zaman  goster diyorum. Arabaya biniyoruz, cevirme olmasin diye  'neye inaniyorsak 'ona yalvariyoruz. Baya gittikten sonra Catalca civarinda biyere geliyoruz. (issiz ,dogayla basbasa filan biyer degil-hic sevmem oylelerini) Atilin 100% el yapimindan kasti evin icindeki mobilyalar - babasi ile beraber yaptiklari hepsi i-na-nil-maz guzel nadide parcalar. Once el yapimi somineyi yakiyoruz, (ki o kafayla baya zorlaniyoruz) Ve ben bi sigara daha yakiyorum. Sonra sicak bisiler iciyoruz el emegi ozel iscilik  sallanan koltuklarda. Masada sürekli sex'ten bahsederek beynimizi (gercek anlamiyla) 100% s.ken genc bakireden bahsedip guluyoruz, kafayi guzel tutmak icin de tabii ki scotch var bardaklarda. Ali aklimin ucundan bile gecmiyor bu sefer spontane sex olayinda. Sadece el yapimi yatagin keyfini cikariyorum. (iç ses: Fark var!;)

Yeni geldim eve. Balkondan bacaklarimi sarkitip sarma sigara yakasim var.


http://www.youtube.com/watch?v=XGluHyRRoAA
http://www.youtube.com/watch?v=ak7SALtb8UI

0 kisi tepkisini koymus.:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...