4 Eki 2010

Büyük Hissediyorum!

Evet, geldim. Evdeyim. Saat 6yi 22 geciyor. Kim demis pazar gecesi eglenceli olmaz diye?  Zaten tekilcil iliskilerin bana gore olmadigini biliyor idik, ama denemekten zarar gelmez. Telefonumdaki 21 cevapsiz cagrinin hepsi  Ali'ye ait. Dün sabaha dönelim işler fazla karışmadan..

(Pazar Sabahı, 9 civarları)Ali tabii ki bende kaldı. Günaydınlar, kahvaltılar, sex, tv, kahve, tekrar tv falan filan. Sıkıcılık diz boyu. Cumartesi gecesi bile keyfimi düzeltememis. Ali'nin kafasına masanın üstündeki abuk subuk şamdanı fırlatasım var. Ama yapamam, çünkü düzeyli ve saygılı bi ilişkimiz var.(o ne demekse artık) Neyse, gazetede anlamsız haberlerden sonra genç ergenlerimizin seks sorunlarını okuyarak eğleniyoruz. Sonra benim çok düşünceli sevgilim, ruhsal çöküntü yaşayan arkadaşını eğlendirmek için hazırlanıyor. (iç ses: acaba gizli gay mi?) Abartısız 1buçuk saat ayna karşısında saçının arkasıyla uğraştıktan sonra - hiçbir fark yaratmayarak- bana soruyor: "Nasıl?". (İç ses: k.ına benziyo) Gülümseyerek "haaaarika" diyorum, öpüyorum vee kapının o en sevdiğim sesi: TRİK = ARTIK ÖZGÜRÜM! Bi duş alıyorum, aptal herifin parfüm kokusunun çıkması için 2 saat tüm pencereleri açıyorum. Hava da soğumuş - lanet! Pınar'ı arıyorum, akşam dışardayız diyorum. Pazar Pazar neyapıcaz diyor. Ama ben iyi hissediyorum. Hatta o kadar iyi ki! Kendimi büyük hissediyorum. Vee hazırlanma. Son ses açıyorum  ve son ses bağırıyorum : Walking on a dream, How can I explain? Neon ayakkabılar, siyah mini asimetrik elbise, siyah deri ceket + parfüm, çanta, yüzük (olmazsa olmaz) vs -tamamdır. Pınar gelior,  taksiye atlioruz ve Beyoglundayiz. Once oturup bi kahve mi icsek diyor Pinar- ama ben kabul etmiyorum. Saat henuz 7 ama ben büyük hissediyorum!
Giriyoruz herzamanki yerlerden birine, Tiga calior-shoes. Evvet diorum, long island istiorum. Pinarla bir yandan dedikodu, bir yandan ortam kesme bir yandan da kafayi en kisa zamanda keyiflendirme derdindeyiz. Ortamın gideri var mı? - 85%. Derken, diğerleri(Mert, Cenk, Tugba, Derin ve tanımadığım iki kişi) de gelior, gırgır kıyamet. Pazar gecesi dedigin boyle olur iste! Sonra konu sadece sex aldatma sayilir mi'ya geliyor. Bence hayir. Sonuna kadar hayır diyorum. Cenk, Ali başkasıyla yatarsa onu terkedeceğimi iddia ediyor. (iç ses: böyle bi fırsatı asla kaçırmazdım!) Ama, hayır diyorum- ayrılırsam sebebi o olmaz diyorum. Sigara için biraz açığa çıkıyorum. Kafam i-na-nıl-maz güzel. Yanımızdaki masa da sigara molası veriyor anlaşılan, yanıma geliyorlar. İçlerinden ortadan uzuna boylu, kumral olan çakmak rica ediyor. Veriyorum. Arkadaşlarının yanına dönmüyor, abuk sabuk konuşup gülüyoruz. O anda acaba Ali bu "sadece seks aldatma sayılır mı" hakkında ne düşünüyor diye merak ediyorum. Ve öğrenmek istiyorum."The yabancı"ya bakıyorum, bi sigara daha yakıyorum. Ve bizimkilere uzaktan el sallayıp dönerim işareti yapıyorum. - çünkü bu gece kutumda büyük hissediyorum ;)



Gelelim bugüne, şimdi Ali'yi arıyorum. Bakalım sadece sex aldatmak sayılıyor muymuş?

xoxo.

3 kisi tepkisini koymus.:

Loveme2times dedi ki...

belki çok arabeskmiş gibi gelecek ama,kısa bir süre önce record ettiğim şu finali vermek istiyorum bu dedikoducu kız için :

BAZI HAYATLAR ZAMAN İÇİNDE BAĞLIDIR BİRBİRİNE. ÇAĞLAR İÇİNDE YANKI BULAN ESKİ BİR ÇAĞRIYLA ZİNCİRLİDİR , ÖTEKİNE…

öpüyorum.

Lola dedi ki...

wauw.tesekkur ediyorum.
ama dur final icin cok erken.

Loveme2times dedi ki...

48 saat beklerimmmmmm
ama sadece o kadarrrrr
;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...