11 Kas 2010

Dis Cephe Boyasi.

Durustluk kadar sikici birsey yok. Surekli ayni hikayeyi anlat dur. Bir eglencesi, zevki yok. Bir de zor ustune ustluk - sikiysa kendi hayatina objektif ol. Sizo alemi hep cekici gelir bana o yuzden. Neyi istiyorsa onu yasiyor adam. Kendi yorumunu katiyor. Free oluyor, pentisini gosteriyor( bkz. Hadise'nin penti'si) Kimse de " Ne dedin sen? caaat" (bkz. hande ataizi sevda demirele karsi)  diyemiyor. PERFETTO!


(-31 Ekim)

Ki herkes icten ice sizofrenik bir hayat yasior sanirim. Cadilar bayrami gibi sacmasapan(goreceli tabi ki) bir gelenegi alip bastaci yapmamizin ne gibi bir aciklamasi olabilir ki baska? Ates ustunden atlayarak filan da parti yapabiliriz gayet. Oh mis gibi Turk ananesi. Ama mesele eglence degil mesele. Mesele, kacmak! (Ramiz Dayi'ya da sevgiler) Dusurtlukten kacmak. Herseyin mukemmel, ama kimsenin mutlu olmadigi mukemmeliyetten kacmak. (Ben haric, benim

sizofrenim sadece meraktan) Mutsuz olmayi da seviyoruz, o ayri. Baskalarinin mutsuz olmasini daha ayri bir seviyoruz. (ic sesler: Geberr pislik!) Biraz tv izliyorum bu ara ve inanarak soyluyorum bunu: DELIRMIS BUNLAR! Sabah annesi kacan, cocugu elden ele gezen, kizi orospu(yargilamak degil amacim, no offense) olan...vs Aksam dizilerde karakterin basina gelmeyen kalmior, herkes hamile, hicbir cocugun babasi yok, modlar eksilerde, kimin eli kimin cebinde. Ve kilitlenmis sekilde bunlar izlenior. Izlenmese bile evde sesleri duyuluyor.
- Racon kesmiyorum, kafa kesiyorum.
- Hemsiraaagh
- O kadin kim baba?
- Hayat kadini ne demek anne?
- Hesap gormek hesap etmekten zordur yegenim
- Yeter! Duymak istemiyorum artik...
Genel izleyici kitlesine ne gibi genel mesajlar verildigi tartisilir tabii. Turk aile yapisini 'bok' kelimesinin bozup bunlarin bozmamasi da bir baska celiski.  Mamafih, seyirci bunlari istiyor (diyor bilenler). Artik kendinden mutsuz insanlarin olabilecegi dusuncesi mi rahatlatiyor yoksa tamamen sadizm icerikli bir tutum mu bilemiyorum. Cok konustugum icin de artik ozetliyorum. Bir tek cikarimim var su 3 gundur izledigim Cadilar Bayrami hazirlik+kutlama olaylarindan:
"Sisman vampir goz sagligi acisindan zararlidir. Ihtiyatla uzak durunuz"

Subtext: Ic sikintisiydi bendeki, siz de duyun istedim sadece.

1 kisi tepkisini koymus.:

Adsız dedi ki...

ahah yeteer duymak istemiyorum artik. cok iyi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...