26 Kas 2010

Ben seni penisin icin sevmedim.

Sorunsuz olma basli basina bir sorun benim icin. Kafami mesgul eden birseyler olmali! Cozemedigim seyler. Dunyanin icini yiyen tahtakurulari filan. Ama yok bu ara. Son 5 gunde 3 kilo verdim, hic geregi de yoktu. Zaten uzun bacakli ve zayif bi insanim. (hadi nefret edin hemen, kafama kafama vurun acimayin) Nedense mutualist yasam tarzinin gercekselligi beni dusunduruyor ve mutual mutsuzluga tesvik ediyor. Ama kendime hakimim, merak yok. Elimdekinin farkindayim  - Atil farkli. Bu soyleyecegim sasirtabilir. Keza benim icin bu durum biraz nadirdir, AMA 100% inanarak soyluyorum--- "ben bu adami penisi icin sevmedim"

5 Kasim

Atil dun dondu Londra'dan. Abuk subuk oluor bu gitgel-ler. Ama ay sonunda benim de Londra'ya gidecegim gercegi ferahlatiyor bu ara. O uyuyor simdi, ve ben sigarami yaktim bunlari yaziyorum. Lanet olsun ki bu adamdan sikilmadim. Hala bir adimiz yok evet, etiketlenmeyi sevmem zira. Ama karsimdakinin de bunu sevmemesi benim icin bir ilk. Atil farkli, beni taniyor. Iliklerime kadar anlayabiliyor ve hatta ongorebiliyor. Korkmuyorum desem yalan olur. Ben karsimdakinin benim izin verdigim olcude beni taniyabilmesine aliskinim. Ama Atil'da limitleyemiyorum. Ben yonetmiyorum bu sefer. Onun da yonetme gibi bir cabasi yok. Birseyler yonetiyor, biz de sorgusuz uyuyoruz soylenene sanki. Ben Atil'in oncesini bilmiyorum, merak da etmiyorum. Evli mi, duzinelerce cocugu mu var, seri katil mi, eski hukumlu mu, bedensel engeli var miydi? oturup konusacak daha verimli konular her zaman bulunuyor. Onun icin de durum ayni. (Tabii ki ikimiz de asgari bilgiye sahibiz birbirimiz hakkinda ortak arkadaslar dolayisiyle. ) Ancak bunu aramizda muhabbet temasi yapmadik (henuz). Ayrica icimdeki duygusuz kevase de hic rahatsiz etmiyor bu sefer iliskisel seyi. Ben oldugum gibi kaldim, birseyler eklendi ustune. Ama aslina sahip cikildi.  

Bir Samantha Jones kadar ozgur, bir Carrie Bradshaw kadar dahil, bir Charlotte York kadar inancliyim. Ve Su andakini kaybetmek tek korkum. (Ic ses: beynim yanmis benim) Itiraf etmeliyim ki Atil'in hastaliginin da etkisi var bunda. Bir anda kaybedebilirim onu ve ilgili tum kisileri* gercegi alayciligimi dizginliyor sanirim. Biraz da ozlemisim boyle birseyi belki de. Evet - materyalistim, nesneciyim, ve de cogu konuda bencilim. Ego denen sey en degerli hazinem. Ama, Bundan pek bisey kaybetmeden baska birine de ben kadar onem vermek.. Iste bunu ozlemisim. Hayal kirikligina ugratmis olabilirim bazilarinizi - ama uyarmistim. Bagimli olmus olabilirim demistim. Deneyelim bakalim. Innovation is my religion.

Bu sarki da benden size gelsin: BU

4 kisi tepkisini koymus.:

Loveme2times dedi ki...

bittiginde aklima gelen ilk kelimeyi yaziyim; KISIR
Kesinlikle daha iyi yazip seni bekleyenleri heyecanlandirabilecek güdüye sahipsin zira hissediyor ve destekliyorum seni.
ama bu KISIRDI.
Bide müzik tarzini kavrayabilsem ahhh ah bana
;P

Lola dedi ki...

müzik zevki derken - zevkli olan herseyi seviyorum. Yorum icin tesekkurler - dikkate alınacaktır ehemmiyetle.

Loveme2times dedi ki...

müzik zevki demedimki
müzik tarzini kavrayabilsem dedim

Lola dedi ki...

Peki o zaman soyle modifiye ediyim - müzik tarzı olarak zevkli olan herseyi dinlerim. (oldu mu?)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...