14 Eki 2012

Burası coğrafya olarak ilginç bir yerde olmalı, her yere iki hafta uzaklıkta.


O delikten nasil ciktigimizin onemi yok. Dogalliga inanmadigimdan degil de, eldeki malzemeyi nasil kullandigin onemli cogu zaman. Kelimelerin tukendigi zamanlar olur ya, onlardan birindeyim uzun suredir. Konusmaya useniyorum. Kendimi anlatmaya yoruluyorum. Gozumden elimden anlasin istiyorum karsimdaki. 3 kelimeden uzun cumleler kurmuyorum. Kimseye vakit ayirmak istemiyorum. Vakit ayirirsam bir amacim vardir belli ki.

Iste bu zamanlardan birinde tanistim Gokay ile. Bir arkadasin arkadasinin arkadasi. Bir cts gecesi yine dostlar arasinda alkol muhabbet kafa guzellestirmece vs. Ugrasmadan zevk elde etme. Kendini suya birakma, fazla kurcalamama donemleri. Alkolun etkisiyle cekici gelebilir herkes demiycim, standartlarim var sekilciyim bilirsiniz. Gokay da eglenmek icin guzel geldi – hayir demedim. Eve geldik. Anlatacagim kadar heyecanli degildi hicbirsey; o yuzden atliyorum.

Sabah 6da uyandim; ki aslinda uyanmak dogru kelime degil – bu eylemi gerceklestirebilmek icin uyumak lazim oncesinde. Bence birinin evinde kaliyorsan, nezaket kurali olarak saat 5:45ten once cekip gitmeli ve evsahibini rahat birakmalisin. Ama G.’nin bundan bihaber olmasi beni iyice sinirlendirdi. Uyandirdim ve isim oldugunu soyleyip postaladim. (kelimenin gercek anlamiyla)

Sonrasinda Pinar ve Cenkle guzel bir pazar gecirdim. Acik hava guzel kahvalti sigara vs. Bu sirada G.’den gelen mesaj veya aramalarla pek ilgilenemedim. Bunyemdeki alkolun azalmasina da izin vermemek adina belirli araliklarla vucudumdaki gerekli sivi seviyesini yukselttim. Bir diger gun yine yogun bir isgunu ve sonrasinda birkac arkadasla birkac kadeh sarap ictikten sonra eve dogru yururken G. aradi.  Kafamin icinde cirtlayan sesine anlam veremedigimden gelmesini soyledim. Gariptir ki 5 dk. sonra yanimda idi. (uctu herhalde)

Sonra benim iliskinin gerekliliklerini yerine getirmedigimi, onu arayip sormadigimi ve bu sekilde bir gelecek goremedigi ozetinde cumleler kurdu. Ben ise bos gozlerle onu dinledim. Bir paket sigara ictim o konusurken. Sonra da ‘Peki’ diyerek ayrildim.

Evet, 48 saat icinde terk edildim. Isin en uzucu tarafi da, bir iliskim oldugundan haberim  yoktu.

Uyanik kalin!

2 kisi tepkisini koymus.:

Adsız dedi ki...

bazıları kısaca salak doğar ve öyle yaşar, G işte bu sınıftanmış :)
max

Lola dedi ki...

Puan yok mu max? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...