5 Oca 2012

Bende eksik olan; merhamet, acıma ve affediş. Seks değil!

04.01


Sinir oluyorum! Birilerinin yarim yamalak yaptiklari isleri toparlamak kadar nefretimi kabartan sey az sanirim su dunya uzerinde. Manipulatifim. Yer yer control freak oldugum da dogrudur. Ama benim bile etkimin yetersiz kaldigi seyler var! Resmen kriz gecirdim bu sabah. Zaten kendi isim konusunda kimseye guvenmem ve insiyatif vermem o ayri, ama o mikrobeyinli adamlarin da her adimini kontrol etme yukumlulugum olmamali bence.


Anlamissinizdir igrenc bir gun gecirdim ajansta. Ses tellerimi yormamak icin de zor tuttum kendimi. Algi kapasitesi kit adamlarin benim yanimda ne isleri var hic cozemedim zaten. Burada olmadigim zamanlarda biraz degisim olmus benim yerime. Herkeste bir aliklik. 2452425 telefon gorusmesi yaptim, hic ustume vazife olmayan bir sekilde. Tanrim! Bununla da bitmedi. Toplanti oncesi rehearsal yapti onumde yeni ise alinanlardan biri. Sapsal. Igrenc turk aksaniyla ingilizce konusmasi yetmiyormus gibi bir de gidip ezik ppt templatelerinden kullanmis! Resmen ustundeki Dior'lari parcalayasim geldi. (en azindan giyinmeyi biliyor, bu da bisey) Neyse, hepsi elele vermis benim butun sinapsislerimde elektrik dalgalari yaratirken ogle arasi bahanesiyle kendimi en yakin starbucksa attim. Hava mukemmel! Soguk acik nefes aldiran kendine getirten. Atili aradim direk. Haftasonu Londra'ya donecek olmasindan sanirim, Atilla ivmeli bir gorusme grafigi tutturduk su sira. Ben de donmek icin sabirsizlaniyorum orasi ayri. Evet ozledim Istanbulu ama bilemiyorum. Kendini kandiran nefeslerin arasinda soluksuz kaliyor gibi hissediyorum bazen. 


"Birseylerden donebilmek icin birseyleri oldurmek gerektigini farketti sonra. Ama bu tahmin ettiginden de zor olacakti. Islak yapraklarin ustunde once camura bulanmali, sonra yapis yapis olup dibe vurduktan sonra solucanlarin beyninde yurumesine izin vermeliydi. Elleri delik desik olacak, kimsenin duymadigi aci ama hazdolu cigliklar atacakti. Ve sonra kendi sivisinin sarilastigini gormese de bilecek, tum inandiklarinin terse donusunu zevkle izleyecekti. Bir yirtici gozkapaklarini kemirirken o da butun yuklerinden kurtulacak, ve sorguladigi butun hersey kucucuk bir noktaya donusup onu serbest birakacakti. "






Dunyayi zombiler kurtaracak. Saf kalin.

0 kisi tepkisini koymus.:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...